logo
کمک میخوای؟تلفن پشتیبانی :----
ارسال رایگان با خریدهای بالای 300 هزار تومان جزئیات
تبلیغات

بهترین برنامه سوپرست بازو ، برنامه فوق العاده بازو و پشت بازو

مهر ۱۱ام, ۱۳۹۶
این برنامه سنگین و فوق العاده بازو و پشت بازو را امتحان کنید، و تا روز ها نتیجه ان را در عضلات خود حس نمایید .
این برنامه به گونه ای طراحی شده است که تمام فیبر های عضلانی بازو و پشت بازو شما را تحت تاثیر قرار میدهند .

مدت زمان این برنامه

 

مدت زمان تقریبی برای اجرای این برنامه ، بین ۶۰ الی ۷۵ دقیقه است ، و شما میتوانید در بین ست ها حدود ۱۱ دقیقه استراحت نمایید.

 

arm-workout

 

تعداد تکرار ها در این برنامه بازو

 

بیشتر ست ها ۴ تایی بوده و تعداد تکرار در ست اول ۲۰ ، در ست دوم الی چهارم ۱۵ تکرار است.

تمامی حرکات با تکنیک سوپر ست بوده ، تلاش در این برنامه زدن وزنه های سنگین نیست ، بلکه هدف تمرکز در هر تکرار و انقباض عضله است،

با مشاهده ویدیو ، متوجه میشوید که در اجرای حرکت تکنیک های خاصی استفاده شده است،

برای مثال در حرکت جلو بازو تمرکزی ایستاده ، دست در حالت ۴۵ درجه قرار گرفته و فشار بر روزی پیک بازو وارد میگردد .

 

حرکات

 

سوپر ست : جلو بازو هالتر EZ + پشت بازو خوابیده هالتر مچ برعکس (پشت بازو پرسی فرانسوی)

سوپر ست : پشت بازو سیم کش میله صاف + جلو بازو تناوبی دمبل

سوپر ست : جلو بازو هالتر دست عرض شانه  + پشت بازو پارالل

سوپر ست : جلو بازو لاری دستگاه + پشت بازو تک دست کیک بک

سوپر ست :پشت بازو سیم کش طناب + جلو بازو جفت دمبل میز بالا سینه

سوپر ست :پشت بازو سیم کش تک دست + جلو بازو تمرکزی ایستاده

 

arm-workout

 

مشاهد ویدیو زیر به شما کمک میکند تا درک بهتری از برنامه داشته باشید.

 

 

ویدیو بعدی

خلاصه
عنوان
بهترین برنامه سوپرست بازو ، برنامه فوق العاده بازو و پشت بازو
توصیف
این برنامه سنگین و فوق العاده بازو و پشت بازو را امتحان کنید، و تا روز ها نتیجه ان را در عضلات خود حس نمایید . این برنامه به گونه ای طراحی شده است که تمام فیبر های عضلانی پشت بازو و جلو بازو شما را تحت تاثیر قرار میدهند .
نویسنده
منبع انتشار
http://spartasport.ir

این مطالب را بخوانید

درباره نویسنده

مهر ۱۱ام, ۱۳۹۶
تبلیغات
تبلیغات