8802 بازدید

استروئید افدرین Ephedrine چیست ؟

Ephedrine-8mg-Oral-Nasal-Decongestant
4.5/10 - (4 امتیاز)

مقاله ارائه شده درباره استروئید افدرین و داروهای نیروزا،صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در زمینه این داروها می باشد. ضمنا مقادیر گفته شده در این مقالات جنبه تئوری دارند و استفاده از این دارو ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

توجه 

وبسایت اسپارتا اسپرت حامی ورزش بدون دوپینگ است و هیچگونه مسئولیتی در قبال مصرف استروئید توسط کاربران ندارد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد ترجمه مقالات انگلیسی از وبسایت های مرجع تحقیقاتی است و هیچ مسئولیتی اسپارتا اسپرت درباره صحت این اطلاعات ندارد. تمامی مطالب مرتبط با استروئید ها فقط به منظور افزایش دانش در اختیار شما قرار میگیرد.

 

استروئید افدرین Ephedrine چیست ؟

داروی افدرین علاوه بر اینکه قدرت عضلات را به میزان چشمگیری افزایش می دهد به صورت عامل ایجاد کات عضلات و یک چربی سوز بسیار قوی نیز عمل می کند .

عملکرد این ترکیب شبیه عملکرد هورمون آدرانژریک اپی نفرین ( آدرنالین) است که هم روی گیرنده های آلفا و هم روی گیرنده های بتا تاثیر می گذارد.
افدرین تاثیر بسیاری روی عملکرد دستگاه عصبی مرکزی گذاشته ، فعالیت آن را افزایش داده و سایر سلولهای هدف را تحریک می کند این مسئله اثرات سودمندی روی ورزشکار باقی می گذراد و به سود او تمام میشود .

ورزشکار پس از اولین دوز مصرف دارو با افزایش حرارت بدن مواجه می شود .

زیرا تری گلیسیریدها در بافت چربی تجزیه شده و به این ترتیب اسیدهای چرب بیشتری تولید میشود ،

تجزیه تری گلیسیریدها باعث افزایش سوخت وساز یا متابولیسم میشود .

این مسئله باعث می شود چربی های ذخیره زیر پوستی در سراسر بدن جریان یابد و در نتیجه شخص از فیزیک و ظاهر بهتری برخوردار شود .

تاثیر آنابولیک استروئید نیز به علت وجود همین ماده افزایش می بابد زیرا سرعت متابولیک عبارت است از : اندازه گیری مقدار تغییراتی که روی چربی ، پرو تئین و کربوهیدرات ایجاد می شود.

توصیه میشود افدرین را در هفته بیشتر از ۳ یا ۴ مرتبه استفاده نکنید تا با بیشترین اثرات مثبت آن مواجه شوید و بهتر است که در روزهای تمرینات سنگین مانند تمرینات پا و یا سینه که نیاز به قدرت بیشتر دارند استفاده شود.

و همچنین به ورزشکارانی که میخواهند بیشترین بهره را از اثرات افدرین ببرند توصیه میکنم که پس از چند هفته مصرف مداوم افدرین مصرف آن را چند هفته بطور کامل قطع نمایند

و استراحت کرده و درمان با افدرین را متوقف کنند تا با شروع مصرف مجدد با کمترین دوز بیشترین تاثیرات را تجربه کنند.

یکی از عواملی که باعث میشود هر روز به تعداد خریداران افدرین ( ۲۵ تا ۵۰ میلی گرم) ، کافئین (۲۰۰ میلی گرم) و اسپرین ( ۳۰۰ میلی گرم) افزوده شود خاصیت کاهش چربی موجود در آنها است.

در چنین ترکیباتی افدرین و کافئین هر دو به عنوان محرک ترموژنیک (گرمازا) عمل میکنند.

 

ویدیو آموزشی

 

 

خلاصه ▼
عنوان
استروئید افدرین Ephedrine چیست ؟
توصیف
مقاله ارائه شده درباره استروئید افدرین و داروهای نیروزا،صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در زمینه این داروها می باشد. ضمنا مقادیر گفته شده در این مقالات جنبه تئوری دارند و استفاده از این دارو ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.
نویسنده
منبع انتشار
http://spartasport.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397