12073 بازدید

استروئید وینسترول (استرانازول) ، دوز مصرف و عوارض آن

Stanozolol 
8.5/10 - (12 امتیاز)

در اینجا قصد داریم شما را با استروئید وینسترول آشنا نماییم ، این استروئید در میان ورزشکاران از محبوبیت زیادی برخوردار هست و همین موضوع باعث میشود تا اطلاعات دقیق تری از این استروئی داشته باشید .

توجه 

وبسایت اسپارتا اسپرت حامی ورزش بدون دوپینگ است و هیچگونه مسئولیتی در قبال مصرف استروئید توسط کاربران ندارد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد ترجمه مقالات انگلیسی از وبسایت های مرجع تحقیقاتی است و هیچ مسئولیتی اسپارتا اسپرت درباره صحت این اطلاعات ندارد. تمامی مطالب مرتبط با استروئید ها فقط به منظور افزایش دانش در اختیار شما قرار میگیرد.

 

استانوزولول (وینسترول)

استانوزولول ( Stanozolol ) دارویی است که برای جلوگیری از تحلیل و کاتابولیسم بیماران سرطانی، پایین آوردن اوره خون، کمک به بیماران دیابتی برای کم کردن مقدار انسولین، بهبود حالت فیزیکی و جسمانی بیماران ضعیف استفاده میشود.

استانوزولول (stanozolol) عموما به صورت وینسترول (قرص‌های خوراکی) و وینسترول ( تزریق ماهیچه ای‌) موجود میباشند.در حالی‌ که فرم خوراکی آن‌ به صورت منظم دریافت میشود، فرم تزریقی آن به تدریج مقدار زیادی استانوزولول را مهیا می‌سازد.

استانوزولول یک استروئید آنابولیک مصنوعی است که از مشتقات تستوسترون می‌باشد.

 

عوارض استرانازول

از آنجای كه این داروی تركیبی ۱۷aa است در حقیقت كبد را زهرآگین می كند ، استانوزول دارای یكی از سمی ترین تركیبات استروئیدی است .این حالت یعنی زهر آگین شدن كبد ، نتیجه اضافه كردن آن به چرخه دارویی اصلی است كه می تواند مشكل ساز باشد .

به طور كلی یك چرخه دارویی اصلی را خیلی سنگین خواهد كرد ، و مقدار زیاد استفاده از آن باعث افزایش سمی شدن خواهد شد . این دارو همچنین دارای نتایج نا مطلوبی بر كلسترول است.

 

 

دز مصرف این استروئید

این دارو بصورت قرصهای ۲و۵ میلی گرمی و آمپولهای ۵۰mg/ml و ۱۰۰mg/ml در بازار موجود است.

دز مصرف فرم تزریقی این دارو برای مردان در حدود ۳ الی ۵ سی سی در هفته و برای زنان نیز در حدود ۱ الی ۲ سی سی در هفته توصیه شده است.

دز مصرف نوع خوراکی آن نیز بین ۱۶ ال ۳۰ میلی گرم در روز برای مردان و ۴ الی ۸ میلی گرم در روز برای زنان توصیه شده است.

وینسترول و استانوزول یک استروئید ترکیبی خیلی مشهور برای چرخه های مقطعی است .

 

Stanozolol 

 

تاثیر وینسترول در بدن

گزارش های مختلف و زیادی در باره ای استحكام تاندون و استانوزول حتی در مجلات پزشكی وجو دارد

برخی می گویند كه تاندون ها را ضعیف می كند ، دیگران می گویند تاندون ها را قوی می كند .

به همین علت ممكن است همین ضعف تاندون ها بهترین چیزی باشد كه ورزشكاران دیگر از آن استفاده نكنند .

این دارو به طور معین نشان داده است كه می تواند در بعضی بیماری های مزمن استخوانی با القای گلوكوكورتیكوئید مفید باشد همچنین دارای ویژگی ها تولید كلاژن تیزی می باشد .

 

ویدیو بعدی 

 

 

 

خلاصه ▼
عنوان
استروئید وینسترول (استرانازول) ، دوز مصرف و عوارض آن
توصیف
در اینجا قصد داریم شما را با استروئید وینسترول آشنا نماییم ، این استروئید در میان ورزشکاران از محبوبیت زیادی برخوردار هست و همین موضوع باعث میشود تا اطلاعات دقیق تری از این استروئی داشته باشید .
نویسنده
منبع انتشار
http://spartasport.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397