22784 بازدید

استروئید پارابولان : دوره مصرف – عوارض – عملکرد

Parabolan steroid
6.4/10 - (37 امتیاز)

استروئید تزریقی بین ورزشکاران رشته های پرورش اندام و پاورلیفتینگ است. محبوبیت پارابولان تصادفی نیست و از خصوصیات یگانه آن ناشی می شود.مطلب ارائه شده به منظور آشنایی کاربران با خطرات استفاده از استروئید میباشد . 

توجه 

وبسایت اسپارتا اسپرت حامی ورزش بدون دوپینگ است و هیچگونه مسئولیتی در قبال مصرف استروئید توسط کاربران ندارد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد ترجمه مقالات انگلیسی از وبسایت های مرجع تحقیقاتی است و هیچ مسئولیتی اسپارتا اسپرت درباره صحت این اطلاعات ندارد. تمامی مطالب مرتبط با استروئید ها فقط به منظور افزایش دانش در اختیار شما قرار میگیرد.

 

استروئید پارابولان

پارابولان یک استروئید قوی با اثرات بالای آندروژنیک –  آنابولیک می باشد که افزایش وزن و قدرت را به همراه دارد.

پارابولان دارای استر هگزاهیدروبنزیل کربنات می باشد . ماده اصلی آنها ترنبولون آستات Trenbolone Acetate است که برای انسان ساخته شده و دارای زمان ماندگاری بیشتر از دو هفته نسبت به ترنبولون آستات است.

 

 

عملکرد پارابولان

مصرف مداوم و منظم پارابولان حتی بدون رژیم غدایی می تواند بدن ورزشکار را عضلانی تر و خشک تر کند.

بدون شک در اغلب ورزشکارانی که در مدت زمانی کم مقدار بالایی حجم عضلانی بدست آورده اند باید رد پارابولان را جستجو کرد.

یکی از خصوصیات منحصر به فرد پارابولان بر خلاف سایر استروئید های آنابولیکی قوی این است که با مصرف در دوزاج بالا در بدن به استروژن تبدیل نمی شود و به اصطلاح آروماتیزه (AROMATIZE) نمی شود.

ماده ترنبولون به دلیل ساختار ملکولی منحصر به فرد خود و داشتن سه باند اضافی تمایلی برای تبدیل به استروژن ندارد بنابر این ورزشکاران مجبور به دست و پنجه نرم کردن با مقادیر زیادی استروژن و عوارض زنانگی نیستند.

Parabolan steroid

 

 

دوره مصرف

پارابولان را حداقل هفته ای ۲ مرتبه مصرف می کنند ولی بعضی از آنها در طول ۳ تا ۴ هفته مانده به مسابقات روزانه ۱ تا ۲ آمپول استفاده می کنند.

مقدار مصرف معمولی در بین ورزشکاران ۲۰۰ میلی گرم در هفته است (تقریبا هفته ای ۲ آمپول) اما شاید بهترین طرز مصرف استفاده ۱۰۰ میلی گرم هر ۳ روز باشد.

ترکیب (منظور مصرف هم زمان و نه مخلوط کردن آنها که در بین بعضی از ورزشکاران رایج و بسیار خطرناک است) پارابولان با وینسترول به خصوص قبل از مسابقات باعث افزایش حجم عضله و همچنین کاهش توده چربی و کات شدن آن بصورت هم زمان می شود.

 

 

عوارض جانبی

مصرف پارابولان فشار زیادی به کلیه ها و کبد می آورد.

افزایش آکنه و ریزش موی سر می شود و سر درد و کمی اشتها در مصرف دوزهای بالاتر از تیرگی رنگ ادرار و در مواردی شدید تر از دیده شدن خون در ادرار گزارش داده اند که نتیجه صدمه دیدن کلیه ها می باشد.

 

 معرفی استروئید

 

خلاصه ▼
عنوان
استروئید پارابولان : دوره مصرف - عوارض - عملکرد
توصیف
استروئید تزریقی بین ورزشکاران رشته های پرورش اندام و پاورلیفتینگ است. محبوبیت پارابولان تصادفی نیست و از خصوصیات یگانه آن ناشی می شود.مطلب ارائه شده به منظور آشنایی کاربران با خطرات استفاده از استروئید میباشد . 
نویسنده
منبع انتشار
http://spartasport.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397