logo
کمک میخوای؟تلفن پشتیبانی :----
ارسال رایگان با خریدهای بالای 300 هزار تومان جزئیات
تبلیغات

HIIT: تمرین متناوب با شدت بالا (High Intensity Interval Training)

خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۶
HIIT: تمرین متناوب با شدت بالا هیت یکی از روش های جدید و موثر برای سوزاندن چربی است. ورزشی هوازی است که شدت بالایی دارد ولی زمان انجام دادنش نسبت به سایر ورزش های هوازی خیلی کوتاه تر است.

HIIT

استیو کوکهیت یکی از روش های جدید و موثر برای سوزاندن چربی است. ورزشی هوازی است که شدت بالایی دارد ولی زمان انجام دادنش نسبت به سایر ورزش های هوازی خیلی کوتاه تر است. از آنجایی که از اسمش هم مشخص است، هیت ورزشی هوازی بسیار شدید است که بیشترین چربی سوزی را فراهم کرده و متابولیسم را برای بیش از ۲۴۴ ساعت بالا می برد.

مثالی از یک تمرین هییت:

استیو کوکورزشی مثل دوچرخه سواری را در نظر بگیرید: با شدت متوسط تا شدید (۷۵-۸۰% حداکثر ضربان قلب) برای دو دقیقه ورزش کنید و سریعاً شدت را بالا برده و برای ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه با شدت خیلی بالا (۷۵-۸۰۰% حداکثر ضربان قلب) ادامه دهید. این پروسه را برای حداقل ۳۰ دقیقه ادامه دهید. دویدن، پارو زدن و شنا کردن روش های دیگری برای انجام متد هییت هستند.

هییت روشی عالی برای موارد زیر است:

  • بالا بردن هورمون های چربی سوز مانند اپی نفرین و نوراپی نفرین
  • سرکوب سطوح انسولین
  • بالا بردن متابولیسم بیش از سایر ورزش های هوازی
خلاصه
عنوان
HIIT: تمرین متناوب با شدت بالا (High Intensity Interval Training)
توصیف
HIIT: تمرین متناوب با شدت بالا هیت یکی از روش های جدید و موثر برای سوزاندن چربی است. ورزشی هوازی است که شدت بالایی دارد ولی زمان انجام دادنش نسبت به سایر ورزش های هوازی خیلی کوتاه تر است.
نویسنده
منبع انتشار
http://spartasport.ir

برچسب‌ها, , , , , , , ,

به این مطلب امتیاز بدهید

(امتیاز دهی)
Loading...

این مطالب را بخوانید

درباره نویسنده

خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۶
تبلیغات
تبلیغات