22160 بازدید

استروئید پروویرون (مسترولون) : همه چیز درباره پروویرون ( Mesterolone )

4.7/10 - (4 امتیاز)

پروویرون با نام ژنریک مسترولون (۱-متیل-دی هیدروتستوسترون) از مشتقات دی هیدروتستوسترون(DHT) می باشد.برای آشنایی با این استروئید با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

توجه 

وبسایت اسپارتا اسپرت حامی ورزش بدون دوپینگ است و هیچگونه مسئولیتی در قبال مصرف استروئید توسط کاربران ندارد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد ترجمه مقالات انگلیسی از وبسایت های مرجع تحقیقاتی است و هیچ مسئولیتی اسپارتا اسپرت درباره صحت این اطلاعات ندارد. تمامی مطالب مرتبط با استروئید ها فقط به منظور افزایش دانش در اختیار شما قرار میگیرد.

 

تذکر

مطالب ارائه شده فقط در جهت افزایش سطح دانش کاربران بوده و تاییدی بر مصرف داروهای استروئیدی نمی باشد .

 

عملکرد استروئید پروویرون (مسترولون)

پروویرون با نام ژنریک مسترولون (۱-متیل-دی هیدروتستوسترون) از مشتقات دی هیدروتستوسترون(DHT) می باشد.

فعالیت این استرویید در واقع یک آندروژن قوی است که نه تنها به استروژن تبدیل نمیشود. بلکه همانند آریمیدکس و لتروزول از تبدیل استرویید ها به استروژن جلوگیری میکند البته نه به میزان  و قدرت و توانایی این دو دارو.

پروویرون را جهت درمان انواع بی میلی جنسی که از کمبود تستوسترون آندروژنی ناشی میشود به کار میبرند.

در مقابل خواص آندروژنی قوی اثرات آنابولیک آن ضعیف است و نمیتواند در زمینه رشد عضلات به تنهایی اثر کند.

پروویرون میل زیادی در ترکیب با پروتئین های پیوندی پلاسما همانند SHBG   از خود نشان می دهد و به همین دلیل فعالیت سایر استرویید ها را افزایش میدهد،از این طریق که درصد بیشتری از آنها را در موقعیت آزاد و غیر پیوندی قرار میدهد.

این دارو به عنوان آنتی آروماتاز در بدن عمل کرده و تبدیل استرویید ها به استروژن را کند می کند.

زمانی که ورزشکاران در فاز آماده سازی از آنابولیک هایی همانند وینسترول،اکساندرولون و پریموبولان به تنهایی استفاده میکنند پروویرون بسیار موثر واقع میشود،زیرا اثرات آندروژنی این داروها در سطح نسبتاً پایینی قرار دارد و پروویرون میتواند مکمل آندروژن باشد و سفتی و حجم عضلات را افزایش دهد.

 

 

دوز مصرفی مسترولون

دوز مصرف روزانه برای آقایان یک تا چهار قرص ۲۵ میلی گرمی است.

این دوز جهت جلوگیری از بزرگ شدن سینه کافی است و اغلب تمام دوره قوی مصرف را تحت پوشش قرار می دهد.

همانطور که قبلا متذکر شدیم زمانی که استروئید های قوی استروژنی مصرف می کنید (دیانابول، تستوسترون و غیره) اغلب بهتر است مصرف دارو را با نولوادکس (ناموکسیفن استات) یا کلومید (کلومیفن استات) ترکیب کنید.

در چنین مواردی ثابت شده است که ترکیب روزانه ۵۰ میلی گرم پروویرون و ۲۰ میلی گرم نولوادکس بسیار موثر است و دیگر نیازی به افزایش دوز مصرف نیست.

 

 

 

عوارض جانبی

عوارض جانبی آن عبارتند از:جوش،آکنه،رشد موهای بدن،ریزش موی سر.پروویرون بر خلاف سایر استرویید های خوراکی جزو گروه ترکیبات الکیلی کربن ۱۷ آلفا نمیباشد در نتیجه باعث ایجاد مسمومیت کبدی نمی شود.

پروویرون شرکت فارما کام ۱۰۰عدد با دوز ۵۰میلیگرم بوده که تقریبا ۱۰برابر دیگر نمونه ها ی تولیدی از شرکتهای دیگر(به عنوان مثال شرکت BAYER) میباشد.

 

معرفی دیانابول

 

 

خلاصه ▼
عنوان
استروئید پروویرون (مسترولون) : همه چیز درباره پروویرون ( Mesterolone )
توصیف
پروویرون با نام ژنریک مسترولون (۱-متیل-دی هیدروتستوسترون) از مشتقات دی هیدروتستوسترون(DHT) می باشد.برای آشنایی با این استروئید با اسپارتا اسپرت همراه باشید.
نویسنده
منبع انتشار
http://spartasport.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397