13487 بازدید

برنامه سوپرست ، برای داشتن بازو های غول آسا

برنامه جلو بازو
9.4/10 - (50 امتیاز)
برنامه جلو بازو Mike Hildebrand ، مدل برند Dymatize ، به شما پیشنهاد میکنم خواندن این مقاله را از دست ندهید و حداقل یک بار انجام این تمرین بازو  را در برنامه ماهیانه خود قرار دهید.

غول آسا!!!

با دیدن کلمه “غول آسا” این ذهنت برای شما ایجاد میشود که قرار است وزنه های بسیار سنگینی را در این جلسه تمرینی بازو جا بجا کتید، اما بر خلاف تصور شما ، در این برنامه حتی وزنه های انتخابی از وزنه های عادی که شما استقاده می کنید سبک تر است.اما این وزنه ها به کمک تکرار هایی که در برنامه قرار داده شده است ، پمپاژ خون بالایی را در عضلات شما جاری می سازد.

مشاهده ویدیو زیر به شما کمک میکند تا درک بهتری از حرکات داشته باشید.

زمان حضور شما در باشگاه برای اجرای این برنامه حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه است به قدر کافی کوتاه هست تا شما بتونید برنامه رو به انتهای برنامه اصلی خودتون اضافه کنید.

از ویژگی دیگر این برنامه ، تمرین همزمان جلو بازو و پشت بازو به صورت سوپرست هست ، که باعث میشه در زمان اجرای حرکات جلو بازو ، پشت بازو استراحت کنه و بلعکس.

برنامه تمرین

 

 

جلو بازو Blaster

با توجه به اینکه این دستگاه در تمامی باشگاه ها در دست رس نیست شما میتوانید ، بر روی میز لاری قرار گرفته و حرکت بازو را اجرا نمایید.برنامه جلو بازو

 

پشت بازو خوابیده هالتر EZ

این حرکت تکمیل کننده حرکت جلو بازو شما بوده ، آرنج خود را ثابت نگه دارید و در زمان اجرای حرکت بر روی انقباض کامل عضلات پشت بازو خود تمرکز نمایید .

 

جلو بازو  Spider Curl

این حرکت به عنوان یکی از حرکات ایزوله برای بازو انتخاب میگردد که شرسان را دامنه حرکت خارج میکند و تمام فشار را بر روی عضلات بازو شما متمرکز می نماید . سعی کنید در زمان اجرای حرکت دامنه حرکت را کامل انجام دهید و دستات خود را کاملا صاف کنید .

برنامه جلو بازو

 

جلو بازو سیم کش چکشی خوابیده

بریکیالیس عضله است که به کمک ان دست خود را جمع میکنید ، این عضل بین جلو بازو و پشت بازو شما قرار گرفته است. با تقویت این عضله ، جلو بازو و پشت بازو شما از هم فاصله گرفته و پهنا بازوان شما بزرگ تر می شود

برنامه جلو بازو

 

ویدیو بعدی

خلاصه
عنوان
برنامه سوپرست ، برای داشتن بازو های غول آسا
توضیحات

برنامه جلو بازو Mike Hildebrand ، مدل برند Dymatize ، به شما پیشنهاد میکنم خواندن این مقاله را از دست ندهید و حداقل یک بار انجام این تمرین را در برنامه ماهیانه خود قرار دهید.

2 thoughts on “برنامه سوپرست ، برای داشتن بازو های غول آسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397