23413 بازدید

بعد از دوره استروئید از چه دارویی برای پاکسازی کبد استفاده کنیم ؟

liv 52 ds
4.9/10 - (10 امتیاز)

( لیو ۵۲ دی اس ) اگر از دوره استروئید استفاده کرده اید و درباره اندام های داخلی خود و خطر هایی که آنها را تهدید میکند نگران هستید با اسپارتا اسپرت همراه باشید تا به شما دارویی معجزه آسا ( liv 52 ) را معرفی کنیم .

توجه 

وبسایت اسپارتا اسپرت حامی ورزش بدون دوپینگ است و هیچگونه مسئولیتی در قبال مصرف استروئید توسط کاربران ندارد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد ترجمه مقالات انگلیسی از وبسایت های مرجع تحقیقاتی است و هیچ مسئولیتی اسپارتا اسپرت درباره صحت این اطلاعات ندارد. تمامی مطالب مرتبط با استروئید ها فقط به منظور افزایش دانش در اختیار شما قرار میگیرد.

 

چرا مصرف کنیم که مجبور به پاکسازی شویم !؟

مصرف استروئید را به هیچ عنوان به شما توصیه نمیکنیم ، و مقاله ارائه شده به منظور افزایش دانش کاربران برای حفظ سلامتی آنها ارائه گردیده است.

 

شایع ترین علت چربی کبد

کبد چرب در مراحل ابتدایی به بدن آسیب نمی رساند اما تراکم بیش از حد بافت های چربی ، می تواند باعث التهاب و زخم شود که آسیب شدیدی به کبد وارد می کند .

 

دارویی به نام لیو ۵۲ ( Liv 52 )

ین داروی گیاهی باعث بازگشت آنزیم‌های کبدی به میزان نرمال آن شده و کبد را از مواد سمی پاکسازی می‌کند .

از لحاظ بالینی سطح سرمی کلسترول ، لیپوپروتئین‌ها ، فسفولیپیدها ، تری گلیسریدها را سالم نگه می‌دارد .کاملا گیاهی و بدون ضرر بوده و تاثیر مثبت آن توسط متخصصان حوزه سلامت در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا به تایید رسیده است و صدها مقاله علمی در مورد آن به رشته تحریر درآمده است .
پرورش اندام کاران از این قرص جهت دوره‌های پاکسازی و تنظیم‌ آنزیم های کبدی بهره می‌برند.

 

لیو 52 دی اس

 

روش پاک سازی کبد

روزانه یک بسته سوربیتول را با یک استکان عرق کاسنی مخلوط کرده و ناشتا مصرف کنید و همچنین Liv.52 را سه بار در روز قبل هر غذا ۲ عدد مصرف کنید در صورتی که تهیه Liv 52 برایتان مشکل باشد میتوانید از جایگزین آن لیورگل که در همه دارو خانه ها موجود میباشد سه بار در روز هر وعده یک عدد قبل وعده های غذایی مصرف کنید. این کار را حداقل به مدت ۲ هفته یا بیشتر انجام دهید.

در ضمن می توانید از آب زرشک و آب انار هم در کنار موارد ذکر شده استفاده کنید

 

همه چیز درباره HGH

 

 

خلاصه ▼
عنوان
بعد از دوره استروئید از چه دارویی برای پاکسازی کبد استفاده کنیم ؟
توصیف
اگر از دوره استروئید استفاده کرده اید و درباره اندام های داخلی خود و خطر هایی که آنها را تهدید میکند نگران هستید با اسپارتا اسپرت همراه باشید تا به شما دارویی معجزه آسا را معرفی کنیم .
نویسنده
منبع انتشار
http://spartasport.ir

10 thoughts on “بعد از دوره استروئید از چه دارویی برای پاکسازی کبد استفاده کنیم ؟

  1. سلام من تو دوره سوستانول بابلدنون پریمابلون هستم و از هر کدام ۱۰ میل زدم الان یک روز در میان ۲ سی سی میزنم که جمع همشون میشه از هر کدام ۲۰ میل اما هیچ تعغیری نکردم نمیدونم چه مشکلی هست و همزمان قرص لیو ۵۲ مصرف میکنم

    1. این دارو بیشتر برای پاکسازی بعد از استفاده اس. اطلاعات دقیقی درباره تداخل دارویی شون باهم ندارم، اما وقتی دارین استروئید مصرف میکنین، همزمان پاکسازی کردن یا باعث میشه که نتیجه استروئید دیده نشه یا پاکسازی درست انجام نشه که در هر حالت مجبور میشین اونی که اتفاق نیوفتاده رو دوباره تکرار کنین.

  2. سلام تو دوران حجم خوردن مکمل مث گینر و کراتین پاکسازی بریم اشکال داره ممنون میشم راهنمایی کنید!!🌹🙏

  3. سلام‌ من ۲ تا دوره رفتم ک زیاد سنگین نبوده آیا به پاکسازی نیاز دارم!!!!؟🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  4. سلام
    من یه دوره شش هفته ای از اناوار استفاده کردم در دوز ⏬
    هفته اول ۱۰mlg
    هفته دوم ۲۰mlg
    هفته سوم ۳۰mlg
    هفته چهارم ۳۰mlg
    هفته پنجم ۲۰mlg
    هفته ششم ۱۰mlg
    به نظرتون به پاکسازی نیاز دارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397