10195 بازدید

معرفی آنتی استروژن سیکلوفنیل – عوارض و زمان مصرف

سیکلوفنیل
3.8/10 - (6 امتیاز)

سیکلوفنیل به عنوان دارويي آنتي استروژن که در عين حال موجب افزايش سطح ترشح طبيعي هورمون تستوسترون در بدن نيز مي شود.

توجه 

وبسایت اسپارتا اسپرت حامی ورزش بدون دوپینگ است و هیچگونه مسئولیتی در قبال مصرف استروئید توسط کاربران ندارد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد ترجمه مقالات انگلیسی از وبسایت های مرجع تحقیقاتی است و هیچ مسئولیتی اسپارتا اسپرت درباره صحت این اطلاعات ندارد. تمامی مطالب مرتبط با استروئید ها فقط به منظور افزایش دانش در اختیار شما قرار میگیرد.

 

سیکلوفنیل

اين دارو با اشغال کردن گيرنده هاي استروژن موجود در بدن و مخصوصاً گيرنده هاي موجود در بدن مردان مانع از اثر کردن استروژن بر گيرنده ها شده و بدين طريق از تاثير اين هورمون زنانه در بدن مردان به نحو مطلوبي کم مي کند.

اشغال شدن گيرنده هاي استروژن موجود در بدن مردان که اغلب در نوک سينه ها نيز يافت مي شود موجب مي شود تا استروژن که هورمون زنانه بسيار قدرتمندي است امکان رسيدن و متصل شدن به گيرنده هاي خود و امکان به انجام رساندن ماموريت خود را نداشته باشد.

 

علت استفاده از سیکلوفنیل

از نتايج درخشان و مطلوب سیکلوفنیل ، کم شدن تاثير استروژن ( آنتی استروژن ) در بدن ورزشکاران به شکل کاهش ميزان احتباس آب و از بين رفتن و يا دست کم به حداقل رسيدن خطر ابتلا انسان به عارضه نوک سينه ديده مي شود.

استفاده از آنتي استروژن ها از احتباس آب و املاح در بدن و در نتيجه از افزايش بي کيفيت حجم عضلات کم مي کند .

اين قبيل داروها کوچکترين تاثير منفي در فرايند سنتز پروتئين در عضلات ندارند.

هنگامی که سیکلوفنیل وارد بدن می شود خواص آنتی استروژنی از خودنشان داده و روی پیوندهای شیمیایی گیرنده های استروژنی که در بافت های هدف وجود دارند تاثیر می گذارد .

به این ترتیب سیکلوفنیل انگیزه ای جهت ترشح تستسرون فراهم می کند یکی از مناطقی که هدف چنین تاثیری قرار می گیرد هیپوتالاموس است

 

عوارض مصرف سیکلوفنیل

اين دارو با وجود اينکه به عنوان دارويي از دسته داروهاي کم کننده عوارض استروئید مطرح است ، اما مصرف آن در برخي موارد با عوارض جانبي نسبتا شديد همراه بوده است. آکنه خفيف، افزايش ميل جنسی و احساس گرما و تب از جمله عوارضي بوده است که برخي از افراد با مصرف آن دارو آن را تجربه کرده اند.

با قطع مصرف اين دارو بروز برخي کج خلقي هاي بي دليل و حتي افت خفيف قدرت بدني نيز ديده شده است.

 

نحوه مصرف

چند هفته طول می کشد تا سیکلوفنیل اثرات چشمگیر خود را ظاهر سازد بنابراین ظرف یک یا دو هفته اول باید HCG را نیز مصرف کنید .

HCG به بیضه ها کمک می کند باز هم توانایی خود را بدست آورده و تولید تستسترون را در بدن آغاز کنند.

زمان مصرف داروهای کمکی از ۵ یا۶ هفته بیشتر نشود ، عده ای از ورزکشاران هم تجربه جالبی داشته بطوری که از سیکلوفنیل به عنوان داروی کمکی پس از دوره مصرف استروئید ها استفاده نمی کنند بلکه آن را به عنوان یک ماده آنابولیک بکار می برند آنها امیدوار هستند مقدار تستسترون افزایش یافته و به حدی برسد که به افزایش حجم عضلات منجر شود.

 

 

 

معرفی استروئید سوستانون

خلاصه ▼
عنوان
معرفی آنتی استروژن سیکلوفنیل - عوارض و زمان مصرف
توصیف
سیکلوفنیل به عنوان دارويي آنتي استروژن که در عين حال موجب افزايش سطح ترشح طبيعي هورمون تستوسترون در بدن نيز مي شود .
نویسنده
منبع انتشار
www.spartasport.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397