2328 بازدید

معرفی کامل استروئید آگویرین دپو ( Agovirin Depot )

استروئید Agovirin Depot

برای آشنایی بیشتر با استروئید آگویرین دپو، عملکرد این استروئید، اطلاع از عوارض و دوز های مصرفی این دارو با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

10/10 - (1 امتیاز)

توجه 

وبسایت اسپارتا اسپرت حامی ورزش بدون دوپینگ است و هیچگونه مسئولیتی در قبال مصرف استروئید توسط کاربران ندارد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد ترجمه مقالات انگلیسی از وبسایت های مرجع تحقیقاتی است و هیچ مسئولیتی اسپارتا اسپرت درباره صحت این اطلاعات ندارد. تمامی مطالب مرتبط با استروئید ها فقط به منظور افزایش دانش در اختیار شما قرار میگیرد.

 

استروئید Agovirin Depot

نام شیمیایی Agovirin Depot یک تستوسترون ایزوبوتیرات استو است.

ترکیب شیمیایی

پایه تستوسترون + Enanthate Ester
سازنده: متنوع
دوز موثر (مردان): هفته ای ۳۰۰-۲۰۰۰ میلی گرم
دوز موثر (زنان): توصیه نمی شود
نیمه عمر: ۱۵ روز
زمان تشخیص: ۳ ماه
نسبت آنابولیک / آندروژنیک: ۱۰۰/۱۰۰

آگووینین دپو موسوم به ایزوبوتیرات تستوسترون، یک نوع تستوسترون معلق در آب است ( بدون استر ) که نسبتاً سریع عمل می کند.

اگرچه آگویرین دپو به دلیل عدم وجود استر شبیه به مشتقات تستوسترون است ،اما فارماکوکینتیک این دو دارو بسیار متفاوت است. به دلیل معلق بودن این دارو در آب، هیچ واکنشی برای رها شدن آن در جریان خون نیاز نیست و بنابراین باید یک یا دوبار در روز تزریق ان انجام شود.

آگویرین دپو حاوی یک افزودنی میکروکریستالی است که اساساً از اثرات استر تقلید می کند. کریستالها محلول در آب بسیار کمی دارد، که به طور موثری باعث آزاد شدن تستوسترون در جریان خون می شود. در نتیجه، انتشار Agovirin Depots کندتر از استروئید های، سوسپانسیون تستوسترون و پروپیونات است ، اما کمی سریعتر از جذب تستوسترون های cypionate و enanthate.

 

فرم استروئیدی

Agovirin Depot اغلب در جعبه (۵ آمپول در هر جعبه و حجم هر آمپول ۲ میلی لیتر ) و بسته بندی شده است، هر یک حاوی ۲۵ mg/ml تستوسترون مخلوط شده در یک محلول کریستالی مبتنی بر آب است. از آنجا که آگوورین دپو مبتنی بر آب است و استروئید روغنی است. طبیعی است که آب و روغن از هم جدا میشنود و قبل از استفاده به لرزاندن نیاز دارد تا مجدداً دارو را در آب معلق کنید.

 

عوارض جانبی آگویرین دپو

عوارض جانبی Agovirin Depot مانند تستوسترون پروپیونات است.

این دارو از طراحی نسبتاً منحصر به فردی برخوردار است که با تستوسترون سنتی که دارای استرهای دارای روغن هست متفاوت است. به طور خلاصه، هنگامی که سیستم تعلیق میکروکریستالی به صورت عضلانی تزریق شود، کریستال ها یک مخزن ( بسیار شبیه تستوسترون معمولی ) را درون محل تزریق تشکیل می دهند که در آن به آرامی حل شده و در جریان خون آزاد می شود. با این حال، به دلیل وجود این کریستال ها، این محلول به اصطلاح بسیار متراکم و حجیم است و نیاز به تزریق آهسته دارد. در واقع تولیدکننده استفاده از یک سوزن بزرگتر را توصیه می کند که باعث قرمزی و سوزش عمومی می شود.

Agovirin Depot به عنوان یک پایه تستوسترون مناسب برای دوره های حجیم که شامل Deca-Durabolin ، Dianabol ، Equipoise و Trenbolone است، استفاده میشود. همچنین از آن برای دوره های کات که شامل avar ، Winstrol ، Primobolan و Oral Turinabol است، استفاده می شود

 

 

برنامه تمرین سینه

خلاصه ▼
عنوان
معرفی کامل استروئید آگویرین دپو ( Agovirin Depot )
توصیف
برای آشنایی بیشتر با استروئید آگویرین دپو، عملکرد این استروئید، اطلاع از عوارض و دوز های مصرفی این دارو با اسپارتا اسپرت همراه باشید.
نویسنده
منبع انتشار
اسپارتا اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397