2302 بازدید

آیا قرص های افزایش سطح تستسترون به شما در عضله سازی کمک میکنند؟

قرص افزایش سطح تستسترون

در این مقاله قصد داریم شما را با قرص های افزایش سطح تستسترون و عملکرد آنها در بدن آشنا کنیم . با اسپارتا اسپرت همراه باشید .

3.5/10 - (3 امتیاز)

افزایش سطح تستسترون

به طور خلاصه بله این قرص ها ( Testosterone Boosters ) میتوانند باعث بیشتر شدن سطح تستسترون در بدن شما شوند از طرف دیگر برنامه غذایی غیر اصولی و تمرینات برنامه ریزی نشده هم میتواند به طور کامل اثر این قرص ها را از بین برده و مانع افزایش سطح تستسترون بدن شما شود.

پس این نکته را در ذهن خود همیشه بخاطر داشته باشید که برنامه غذایی و تمرینات حرفه ای میتواند سطح تستسترون شما را چندین برابر کند.

 

آمینو اسید ها

آمینو اسید ها در چرخه رساندن پروتئین ها به سلول های عضلانی نقش مهمی در رشد عضله و افزایش سطح تستسترون دارند.

طی تحقیقات نشان داده شده است ، در صورتی که مصرف ای قرص های همراه با تمرینات با شدت بالا باشد موجب افزایش حساسیت گیرنده های آندروژنی شده و این در حالی است که برای شروع این چرخه سنتز پروتئین در عضله نیاز به وجود آمینو اسید های ضروری در بدن است .

پس برای نتیجه بهتر در زمان مصرف این قرص ها، علاوه بر برنامه غذایی دقیق و اصولی و تمرینات حرفه ای و با شدت بالا از قرص های آمینو اسید که آمینو های ضرروی بدن در آن ها وجود دارید استفاده کنید .

نقش آمینو اسید لوسین در عضله سازی

قبل از خوردن هر قرص افزایش سطح تستسترون ، مطمئن شوید که زمینه را برای استفاده کامل از ان آماده فراهم شده است.

مقدار پروتئین کافی در برنامه روزانه خود دارید، اسید های ضروری را دریافت کرده اید، تمرین بدنسازی حرفه ای و با شدت بالا دارید و استراحت کافی برای ریکاوری بدن خواهید داشت.

 

آمینو اسید های ضرروی در بدن

خلاصه ▼
عنوان
آیا قرص های افزایش سطح تستسترون به شما در عضله سازی کمک میکنند؟
توصیف
در این مقاله قصد داریم شما را با قرص های افزایش سطح تستسترون و عملکرد آنها در بدن آشنا کنیم . با اسپارتا اسپرت همراه باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397