25147 بازدید

برنامه ای تخصصی برای کات سینه

بالاسینه دمبل

اگر سینه های شما از زیر لباس مسخص نیست و لبه های کناری ان گرد است به جای کشیده و تیغه ای بودن ، اجرای این برنامه را به شما توصیه میکنیم .

7.2/10 - (51 امتیاز)

ویدیو آموزشی

حتی اگر شما قصد ندارید که صورت حرفه ای سینه های خود را تمرین دهید ، انجام این برنامه را به شما توصیه میکنیم ، چرا که بخش کناری سینه در بسیاری از حرکات دیگر به شما کمک میکند و در صورت که دچار ضعف در این قسمت باشید . در اجرای این حرکات ناتوان خواهید شد .

 

برنامه تمرین

برنامه-حرفه-ای-حجم-سینه

 

نام حرکت تعداد ست ها تعداد تکرار ها توضیحات
پرس بالاسینه

دمبل

+

قفسه بالاسینه

دمبل

۳ ۸-۱۲
پرس سینه دستگاه

+

قفسه سینه دستگاه

۳ ۱۰-۱۲
پرس زیر سینه دمبل

+

کراس اور

۳ ۱۰-۱۲
نشر جانب دمبل

ایستاده

۲ توضیحات

 

قفسه سینه دستگاه

صندلی را در ارتفاعی قرار دهید ، که هنگام اجرای حرکت دستها دقیقا مانند تصویر در روبروی سینه قرار بگیرند .

در صورتی که ارتفاع صندلی را کم کرده ، دست های شما در زمان رسیدن به هم در مقابل صورت قرار خواهد گرفت . در این حالت شما بخش بالا و داخل سینه را تمرین داده اید .

در صورتی که در زمان اجرای این حرکت پشت خود را خم کنید ( قوز کردن ، هل دادن شانه ها به سمت جلو ) احتمال خطر اسیب دیدگی عضلات سرشانه شما در دراز مدت بسیار زیاد است .

در صورتی که ارتفاع صندلی زیاد تر باشد و در زمان رسیدن دست ها به یگدیکر در مقابل ، محل قرار گیری آنها زیر خط سینه و پایین تر باشد . شما فشار بسیار زیادی به عضلات سرشانه خود وارد نموده اید و بخش بالا سینه را تمرین داده اید .

قفسه سینه دستگاه

 

نشر جانب دمبل

در این حرکت شما فقط ۲ ست خواهید داشت .

در ست اول ابتدا ۱۰ تکرار با وزنه سبک ، بدون استراحت ۱۰ تکرار با وزنه نیمه سنگین و ۵ تکرار با وزنه سنگین اجرا میکنید سپس بدون استراحت ۱۰ تکرار با وزنه نیمه سنگین و باز هم ۱۰ تکرار با وزنه سبک

این دوره فقط ست اول شما از ۲ ست این حرکت بود

یک بار دیگر نیز بعد از ۱ دقیقه استراحت این روند را تکرارکنید.

 

سوپرست زیر سینه و کراس

در این سوپرست ، همیشه سینه خود را جلو نگه دارید . در ست آخر به جای ۱۰ الی ۱۲ تکرار تا حد توان برای هر حرکت تکرار انجام دهید .

 

 

برنامه سرشانه حجمی

خلاصه ▼
عنوان
برنامه ای تخصصی برای کات سینه
توصیف
اگر سینه های شما از زیر لباس مسخص نیست و لبه های کناری ان گرد است به جای کشیده و تیغه ای بودن ، اجرای این برنامه را به شما توصیه میکنیم .

2 thoughts on “برنامه ای تخصصی برای کات سینه

    1. در زمان اجرای حرکات سینه، عضله سرشانه به عنوان ماهیچه کمکی در بسیاری از حرکات نقش دارد. حرکت سرشانه بعد از اتمام حرکات سینه قرار داده شده است چرا که عضله سرشانه طی اجرای حرکات سینه به حالت پیش خستگی کامل رسیده است، با اجرای یک ست برای عضلات سرشانه تلاش کرده تا شوک عضلانی به این عضله در زمان خستگی ایجاد کند و زیر آسیب های بیشتری در این عضله برای رشد بیشتر ایحاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397