1567 بازدید

دکتر استفانی پیشنهاد می‌کند، باید روز های استراحت را حذف کرد

چرا روز های استراحت را حذف کنیم، دکتر جیم استفانی

می‌خواهید زودتر حجم عضلات شما بیشتر شود و از شر چربی‌های اضافه خلاص شوید، پس با اسپارتا اسپرت همراه باشید واین مقاله را مطالعه کنید.

5/10 - (2 امتیاز)

۷ روز تمرین در هفته با تمرینات فول بادی

جیم استفانی معتقد است که بهترین نوع تمرین، تمرینات فول بادی است، و زمانی که میخواهید به نتایج بهتری دست یابید، مهمترین نکته برای رسیدن به این هدف، ۷ روز تمرین در هفته است.

حال اینکه، با ۷ روز تمرین در هفته هیچ نیازی نیست که درباره بیش تمرینی و تمرین زدگی نگران باشید، چرا که بدن انسان طوری طراحی شده است که بتواند ۷ روز هفته بدون استراحت کار کند.

با یک برنامه فول بادی حساب شده، شما میتوانید به راحتی و بدون نگرانی ۷ روز در هفته تمرین کنید و حجم عضلانی و چربی سوزی بیشتری داشته باشید.

اگر میخواهید از برنامه فول بادی پیشنهادی دکتر استفانی استفاده کنید، میتوانید برنامه ۶ هفته تمرین با تکنیک GVT همراه با جیم استفانی را مشاهده کنید.

در ادامه به شما ۳ دلیل ارائه میکنیم که چرا پیشنهاد میکنیم روز های استراحتتان را حذف کنید.

ویدیو آموزشی

 

دلیل اول: چربی سوزی بهتر

این واضح است که شما هرچقدر بیشتر تحرک داشته باشید، کالری بیشتری مصرف میکنید و به دنبال آن چربی سوزی بیشتری خواهید داشت، اما علاوه بر این، تمرینات قدرتی از فاکتور دیگری هم کمک میگیرند که فعال کردن ژنهای متابولیک در فیبرهای عضلانی نام دارد.

چربی سوزی بیشتر با تحرک بیشتر

زمانی که شما هر روز عضلات خود را با وزنه تمرین می‌دهید، باعث فعال شدن این ژن ها در فیبر های عضلانی می‌شوید،با تمرین بیشتر در هفته شما برای زمان بیشتری این ژن ها را در بدن فعال نگه خواهید داشت.

دلیل دوم: رشد بهتر عضلات

تحقیقات نشان میدهد که ممکن است با اجرای تمرین فول بادی و به کار گرفتن همه عضلات در این تمرینات، قدرت و رشد عضلات بهبود پیدا کند. که علت این اتفاق باز میگردد به همان ژن های متابولیک در فیبر های عضلانی.

عضله سازی بیشتر با تمرین بیشتر در هفته

ژن های متابولیک به صورت روزانه در فیبرهای عضله مسئول رشد آن و سنتز پروتئین هستند، با اجرای تمرینات مقاومتی شما باعث افزایش این روند و ادامه دار شدن آن میشوید.

در صورتی که روز های استراحت خود را حذف کنید و ۷ روز در هفته تمرین کنید، این سنتز پروتئین همیشه در فیبر های عضلانی شما ادامه خواهد داشت.

دلیل سوم: سلامتی بیشتر

شاید برای بار دیگر هم کلید معما دست همین ژن های فعال شده در فیبر های عضلات باشد، همین ژن ها که در متابولیسم سلول های عضلانی درگیر هستند تاثیر مستقیمی بر روی سلامت کلی شما دارند.

فعال نگه داشتن این ژن ها، موجب افزایش طول عمر و همچنین کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، افسردگی، سرطان و دیابت نوع ۲ می‌شود.

چرا باید روزهای استراحت کمتری در بین تمرینات بدنسازی داشته باشیم

 

۶ هفته تمرین همراه با دکتر Jim Stoppani

خلاصه ▼
عنوان
دکتر استفانی پیشنهاد می‌کند که باید روز های استراحت را حذف کرد
توصیف
می‌خواهید زودتر حجم عضلات شما بیشتر شود و از شر چربی‌های اضافه خلاص شوید، پس با اسپارتا اسپرت همراه باشید واین مقاله را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397