870 بازدید

مکمل های افزایش سطح هورمون رشد چه نقشی در بدن دارند

مکمل های افزایش سطح هورمون رشد در بدن

در این مقاله قصد داریم شما را با فعالیت و نقش مصرف مکمل های افزایش سطح هورمون رشد در بدن آشنا کنیم. با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

امتیاز دهید

افزایش سن و  رشد بدن

لیست قابلیت ها و توانمندی هایی که با بیشتر شدن سن به بدن انسان اضافه میگردد بسیار طولانی است. مانند توانایی پریدن، دویدن، قدرت، انعطاف پذیری و….

اما از طرف مقابل با افزایش سن، هورمون های شما به خوبی با این افزایش سن کنار نمی آیند و به مرور زمان سطح تولید این هورمون ها در بدن کاهش میابد. در دهه چهارم زندگی متوجه خواهید شد که از جنبه قدرت و عضله سازی مانند قبل نیست.

بعد از سن ۳۰ سالگی در مردان کاهش تدریجی ترشح هورمون تستسترون مشاهده میگردد. که این میزان کاهش به فاکتور هایی مانند محیط زندگی ، استرس ، عوامل وراثتی و ژنتیک فرد باز میگردد.

 

مکمل های افزایش سطح هورمون

تقویت کننده های تستوسترون یک کلاس از مکمل های گیاهی است که هدف آن افزایش سطح تستوسترون می باشد.

این مکمل ها معمولا حاوی موادی هستند که مردان با کمبود آن مواجه میشوند برای مثال روی ، که طی تحقیقاتی مشخص شده است برای تولید هورمون های تستسترون سالم به این ماده نیاز است .

همچنین دارای مواد هستند که در کنترل استرس و افزایش کیفیت خواب موثر بوده و کمک به جلوگیری از عواملی که موجب اختلال در تولید این هورمون میگردند خواهند شد.

مکمل های افزایش سطح هورمون می تواند با افزایش این هورمون در محدوده طبیعی و یا با ارائه پشتیبانی به هورمون های غیر مستقیم کمک میکند، که در هر حالت موجب ترشح بیشتر هورمون شده و به ریکاوری سریع تر، افزایش قدرت، افزایش میل جنسی کمک خواهد کرد.

 

 

آیا قرص های افزایش سطح تستسترون به شما در عضله سازی کمک میکنند؟

خلاصه ▼
عنوان
مکمل های افزایش سطح هورمون رشد چه نقشی در بدن دارند
توصیف
در این مقاله قصد داریم شما را با فعالیت و نقش مصرف مکمل های افزایش هورمون رشد در بدن آشنا کنیم. با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397