1010 بازدید

قرص چربی سوز چیست و چه کاری انجام می دهند؟

قرص چربی سوز

قرص های چربی سوز مانند دوربین برای تفنگ شکاری است، که کمک میکند به شما هدف های زیر را هم به راحتی نشانه گیری کنید . با اسپارتا اسپرت همراه باشید

امتیاز دهید

برنامه غذایی ، برنامه تمرین و سپس چربی سوز

در مثال بالا ، برنامه غذایی شما مانند تفنگ است و برنامه تمرین شما حکم تیر های تفنگ را دارد ، در حقیقت چربی سوز ها به شما کمک میکنند که به هدف ها بهتر و موثر تر شلیک کنید.

اما بدون برنامه غذایی که تفنگ شما بود و برنامه تمرین اصولی که مهمات آن تفنگ بود ، مصرف این دسته از مکمل ها  مانند دوربینی میشود فقط برای مشاهده مناظر و کاربردی در تفنگ ندارد .

 

چربی سوز چیست ؟

اصطلاح چربی سوز برای توصیف یک مکمل استفاده میشود که ادعا می کنند به شدت باعث افزایش متابولیسم چربی یا مصرف انرژی ، کاهش جذب چربی، افزایش اکسیداسیون چربی در طول تمرین می شوند یا به نوعی سازگاری طولانی مدت را انجام می دهند که باعث افزایش متابولیسم چربی می شود.

هرچند که این یک تعریف کلی است  و برای توصیف کلمه چربی سوز در حالت ایده آل است .

 

چربی سوز ها چگونه کار میکنند؟

یکی از عملکرد های چربی سوز ها در بدن ، تحریک هورمون های واکنشی و شکستن چربی و استفاده به عنوان منبع برای سوخت و ساز بدن است .

ماده اصلی تشکیل دهنده بیشتر چربی سوز ها ، کافئین است که با افزایش متابولیسم بدن باعث کاهش وزن و استفاده از چربی به عنوان منبع سوختی میشود.

همچنین باعث افزایش سطح انرژی در تمرینات شما میشودو از طرفی کافئین، تجزیه اسیدهای چرب موجود در بافت چربی را افزایش می دهد که به عنوان چربی شکم شناخته می شود. زمانی که این چربی ها شکسته شوند وارد گردش خون شده و به عنوان منبع انرژی به سلول منتقل میشوند.

پس در صورتی که شما از برنامه غذایی مناسب و تمرینات برنامه ریزی شده متناسب با هدف خود برای کاهش وزن استفاده کنید .

در این صورت مصرف این مکمل ها به شدت به شما در افزایش سوخت و ساز و مصرف بیشتر چربی، کاهش اشتها ، افزایش دمای مرکزی بدن ( ترموژنز  thermogenesis) کمک خواهد کرد و در نتیجه شما کالری بیشتری مصرف خواهید کرد .

 

 

چربی سوزی طبیعی با چای سفید

خلاصه ▼
عنوان
قرص های چربی سوز چه کاری انجام می دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397