2850 بازدید

با دو حرکت، پمپاژ خون باورنکردنی در عضلات پشت به وجود آورید

زیر بغل سیمکش طناب

ممکن است مدت از آخرین باری که در عضلات پشت خود احساس دم عضلانی کرده اید گذشته باشد، برای پمپاژ مجدد خون به این عضلات با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

9/10 - (2 امتیاز)

پمپاژ خون را به عضلات پشت و زیربغل جاری کنید

با اجرای این حرکات دم موقت عضله را به حجم ثابت عضله تبدیل کنید.

یکی از راه های سنجش یک جلسه تمرینی خوب، بررسی میزان پمپاژ خون در آن عضله است. اگر در انتهای تمرین جلوبازو حس کنید به دلیل پمپاژ خون، بازوهای شما در حال پاره کردن آستین های لباس شما هستند ، خودتان حس خواهید کرد که جلسه تمرین عالی ای داشته اید.

اما در زمان تمرین زیربغل و پشت مشکلی که بسیاری از ورزشکاران با آن روبرو هستند، خستگی جلوبازو ها قبل از خستگی زیربغل در تمرینات زیربغل و پشت است،

در ادامه حرکاتی را به شما معرفی میکنیم که توانسته اند کمی این مشکل را پوشش دهد و شما به راحتی میتوانید با انجام تکرار های بالا بر روی عضلات هدف تمرکز کنید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک طناب، یک سمت دستگاه کراس و جرات است که در زمان سخت شدن تکرار ها مقدار کمتری استراحت کنید.

با توجه به تعداد تکرار ها در هر ست مشخص است که در ابتدا با تکرار های زیاد و وزنه سبک تمرین را شروع میکنید و در هر ست تکرار ها کمتر شده و وزنه سنگین تر می شود، اگر نتوانستید در هر ست وزنه را سنگین تر کنید، نگران نباشید، باز هم با اجرای این حرکات به پمپاژ خون دست خواهید یافت.

این سوپرست را میتوانید به انتهای برنامه فعلی زیربغل خود اضافه کنید، در ست اول با ۳۰ تکرار تمرین را شروع کنید،۳۰ ثانیه استراحت،سپس ست دوم سوپر ست را انجام دهید، در هر ست وزنه را اگر میتوانید سنگین تر کنید و تکرار ها را انجام دهید.

پلاور سیم کش با طناب

برای مشاهده آموزش ویدیویی این حرکت میتوانید از این لینک دیدن کنید.

حرکت را مانند تصویر زیر اجرا کنید. تصویر سمت چپ نقطه شروع و تصویری سمت راست نقطه پایان حرکت است.

زیربغل سیم کش با طناب در مقابل دستگاه کراس

برنامه تمرین

نام حرکت تعداد ست ها تعداد تکرار ها
پلاور سیمکش با طناب

+

زیربغل قایقی با طناب

۵ ۳۰-۲۵-۲۰-۱۵-۱۰

 

زیربغل قایقی با طناب

این حرکت را هم میتوانید با دستگاه کراس مانند تصویر زیر اجرا کنید یا میتوانید بر روی دستگاه قایقی نشسته و به جای دسته V یا میله صاف از طناب استفاده کنید.

زیربغل سیم کش ایستاده با طناب در مقابل دستگاه کراس

همراه با جی کاتلر یک جلسه تمرین سینه انجام دهید

خلاصه ▼
عنوان
با دو حرکت، پمپاژ خون باورنکردنی در عضلات پشت به وجود آورید
توصیف
ممکن است مدت از آخرین باری که در عضلات پشت خود احساس دم عضلانی کرده اید گذشته باشد، برای پمپاژ مجدد خون به این عضلات با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397