2347 بازدید

برای انفجار عضلات چهار سر ران آماده باشید

جلو پا دستگاه

در این برنامه بدنسازی پا شما یک جلسه تمرین پا را تجربه خواهید کرد که تمرکز بیشتر حرکات بر روی چهار سر زانو است، با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

7.7/10 - (7 امتیاز)

توضیحات برنامه

بیشتر تمرکز برنامه پا امروز بر روی چهار سر زانو است، زمان استراحت بین هر حرکت ۶۰ تا ۹۰ ثانیه و زمان استراحت بین هر ست ۶۰ ثانیه است.

در ست اول حرکت اسکات پا هالتر را انجام میدهید، دلیل اینکه این حرکت چند مفصلی در ابتدای برنامه قرار دارد این است که توان شما برای اجرای حرکات سنگین بیشتر است، این حرکت در ۵ ست انجام می شود.

در ست دوم حرکت هاگ پا را اجرا میکنید، تعداد تکرار ها بین ۱۲ تا ۱۵ تکرار است و در ۴ ست، در ست آخر این حرکت یک بار دارپ ست خواهید داشت.

حرکت سوم پرس پا دستگاه است، این حرکت ۵ ست است و در ست آخر دوبار دراپ وزنه به میزان ۲۰ درصد خواهید داشت، در هر دراپ باید حداقل ۶ تا ۸ تکرار اجرا کنید، در زمان اجرای این حرکت، پاها باید بر روی بخش پایین پد پرس پا قرار بگیرد و فاصله پا ها از هم به اندازه عرض سرشانه باشد.

در حرکت بعدی جلوپا دستگاه در ۴ ست اجرا خواهید کرد، در ست آخر حرکت ۳ بار دراپ ست انجام دهید.

حرکت بعدی ساق پا ایستاده است، در صورتی که در باشگاه شما دستگاه ساق پا ایستاده نیست میتوانید از دستگاه اسمیت استفاده کنید، در هر تکرار زمانی که عضلات ساق را منقبض کردید لحظه کوتاهی مکث کنید و سپس پا را پایین بیاورید.

حرکت آخر سوپرست ساق پا نشسته و ساق پا پرسی دستگاه پرس پا است، این سوپر ست ۴ ست و در ست آخر برای هر حرکت یک دراپ ست خواهید داشت.

 

ویدیو آموزشی

 

برنامه تمرین

نام حرکت تعداد ست ها تعداد تکرار ها
اسکات پا ۵ ۱۲-۱۰-۱۰-۸-۶
هاگ پا ۴ ۱۲-۱۵
پرس پا ۵ ۲۰-۱۵-۱۵-۱۵-۱۰
جلو پا دستگاه ۴ ۱۵
ساق پا ایستاده ۴ ۱۰-۱۲
ساق پا نشسته

+

ساق پا پرسی

۴ ۱۲-۱۵

 

 

برنامه تمرین بالاتنه

خلاصه ▼
عنوان
برای انفجار عضلات چهار سر ران آماده باشید
توصیف
در این برنامه بدنسازی پا شما یک جلسه تمرین پا را تجربه خواهید کرد که تمرکز بیشتر حرکات بر روی چهار سر زانو است، با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397