6029 بازدید

از مستر المپیا ۲۰۱۹ چه خبر؟ ( آپدیت شهریور )

مسترالمپیا-۲۰۱۹

مثل هر سال مستر المپیا ۲۰۱۹ از ۲۱ تا ۲۴ شهریور در لاس و گاس، نوادا برگزار خواهد شد، با اسپارتا اسپرت برای مطالعه این مقاله همراه باشید.

4.4/10 - (9 امتیاز)

مستر المپیا ۲۰۱۹

پیش فروش بلیط های مسابقه در روز های مختلف در سایت رسمی مسترالمپیا شروع شده است، مسابقات در دسته های مختلف زنان و مردان برگذار خواهد شد و مجری های اصلی امسال هم به احتمال خیلی زیاد مثل سال های گذشته Bob Cicherillo , Shawn Ray  و Dennis james باشند.

امیدواریم اسپانسر امسال مسابقات باز هم آمازون باشد تا پوشش خوبی از مسابقات به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار بدهد.

بیشتر ما درباره این مسابقات اطلاعات کافی داریم اما بد نیست بدانیم ، Mr. Olympia عنوانی است که به برنده رقابت حرفه‌ای پرورش اندام مردان که رقابتی بین‌المللی است و هرسال توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار می‌گردد، اهدا می‌شود. جو ویدر این رقابت را پایه‌گذاری کرد تا برندگان مستر یونیورس قابلیت ادامه رقابت و کسب درآمد را داشته باشند.

 

هادی چوپان یکی از شرکت کنندگان مستر المپیا ۲۰۱۹ ( آپدیت شهریور )

پس تلاش های بسیار فدراسیون جهانی در نهایت، اجازه ورود به خاک آمریکا به هادی چوپان داده شد و بعد از پرواز ۲۵ ساعتی در آمریکا تمرینات خود را از سر گرفته است. با توجه به شرایط مسابقات امسال؛ امید بسیار زیادی برای حضور هادی در بین ۵ نفر برتر جهان وجود دارد.
هادی چوپان مستر المپیا 2019

 

تا اطلاع ثانوی، شان رودن از مسابقات حرفه ای محروم شد

در حال حاضر فدراسیون جهانی بدنسازی شان رودن را به دلیل اتهام سوء استفاده جنسی به یک زن، در هتل مسابقات بعد از پیروزی خود در سال ۲۰۱۸ از مسابقات حرفه ای محروم کرده است.

شان رودن اتهامات وارده را رد کرده و در ۲ تست دروغ سنجی خود بی گناه شناخته شده است. امروز نامه ای رسمی در پیچ اینستاگرام خود منتشر کرد و مجددا به بی گناهی خود اشاره کرد و تاکید داشت که تمام تلاش خود را برای بازگردادن جایگاه حرفه ای خود به عنوان قهرمان مسترالمپیا میکند و نشان میدهد که بی گناه است.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shawn Rhoden (@flexatronrhoden) on

 

سدریک مک میلان به مسابقات دعوت شد (آپدیت نیمه مرداد)

اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما مطلع شده بودید که امسال مک میلان هم در لیست غایبین مسابقه بود. او، یک سرباز در ارتش است،طی برنامه ریزی های انجام شده قرار بود به منظور گرفتن تاییده برای شرکت در مسابقات Mr olympia در تابستان امسال در یکی از مسابقات حرفه ای شرکت کند و مجوز ورود را کسب کند. اما به دلیل ماموریت های کاری که برای او پیش آمد و اعزام به منطقه های مظامی امکان حضور در این مسابقات را برای گرفتن مجوز پیدا نکرد. رئیس کمیته IFBB طی نامه ای اعلام کرد که ما شرایط سدریک را درک میکنیم و خدمت او به کشورش برای ما بسیار ارزشمند است. به همین دلیل امسال برای او دعوت نامه ویژه ای برای حضور در مسابقات Mr olympia صادر خواهد شد. او برای حضور در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ از طرف Jim Manion ( رئیس IFBB Pro )دعوت نامه ویژه دریافت کرد.

فیل هیث ، کای گرین و جرمی بوندیا

فیل هیث همانطور که قبلا اعلام کرده بود امسال در مسابقات شرکت نخواهد کرد، البته هر چند وقت یک بار در صفحه های اجتماعی خود پست هایی با مزمون احتمال بازگشت به مستر المپیا ۲۰۱۹ منتشر میکرد، اما با تور جدیدی که در دبی ( ماه جولای ) قرار است برگزار کند کاملا نشان داد که قصد آمادگی برای مسابقات را ندارد.

کای گرین همچنان با مسابقات مسترالمپیا قهر کرده است، اما باز جای امید است که کمی به بازگشت فکر میکند، چند مدت پیش در صفحه اینستاگرام خود، ویدیویی از جی کاتلر را منتشر کرد که از اون خواسته است به مسابقات برگردد و اگر عنوان قهرمانی حق اوست آن را تصاحب کند.حتی فیل هیت هم در پایین این پست در صفحه کای گرین کامنت گذاشت.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kai Greene (@kaigreene) on


در حال حاضر کای گرین در زمینه های مختلفی مانند کتاب های مصور کامیک که به وسیله او طراحی شده است، مربی انگیزشی، موسس شرکت مکمل های بدنسازی، بازیگر و خواننده مشغول به فعالیت است.

جرمی بوندیا از هنی رامبد جدا شد، تا به آنجایی که ما اطلاع داریم، امسال خبری هم از بوندیا در مسایقات نخواهد بود و هنی رامبد امیدهای خود را بر روی ورزشکار جوان دیگری با نام Andrei Deiu سرمایه گذاری میکند.

جرمی اسپانسر خود را هم از EVOGEN ( برند هنی ) به شرکت دیگری تغییر داده و با توجه به شبکه های اجتماعی و شرایط بدنی اون، احتمال آمادگی و حضور در مسابقات بسیار کم است.

 

چارلز گلس و دکستر جکسون ( The Blade )

بعد از اتهامی که به شان رودن وارد شد، تنها امید اصلی چالز گلس در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ دکستر است. هرچند که دکستر از رنج سنی طبیعی برای شرکت در این مسابقات خارج شده است، اما هنوز هم با تفکیک بدنی و جحم عضلانی خود توانسته است جزو ۱۰ نفر برتر جهان باشد.

او چند هفته پیش مسابقه Dexter Jackson Classic را برگزار کرد.

 

فلکس لوئیز و هادی چوپان

متاسفانه به دلیل عدم صدور ویزا هادی چوپان در سال ۲۰۱۸ فرصتی محیا نشد تا رقابت دیدنی هادی چوپان و فلکس را مشاهده کنیم، فلکس از دسته ۲۱۲ خداحافظی کرد، در حال حاضر خبر رسمی برای حضور او در دسته آزاد مسترالمپیا ۲۰۱۹ نیست. اما احتمال بازگشت او در سال ۲۰۲۰ در دسته آزاد پیش بینی شده است.

با توجه به اینکه هادی چوپان در مسابقات ونکور کانادا در دسته آزاد شرکت کرده و به قهرمانی رسیده است، مجوز ورود او در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ برای دسته آزاد خواهد بود، در مصاحبه خود در مسابقه ونکور به گزارشگر اعلام کرد که در دسته ۲۱۲ ورزشکاری نیست که حریف جدی برای او باشد و تمایل چندانی برای حضور در آن دسته ندارد.

فدراسیون جهانی در تلاش برای حضور هادی چوپان و صدور ویزا است، اما تاکنون خبری از اجازه ورود نرسیده است.

 

پس چه کسی باقی ماند!؟

با توجه به شرایط پیش آمده، مسابقه امسال از سال های قبل دیدنی تر خواهد بود، چرا که امسال احتمال قهرمانی هر کسی وجود دارد.

فیل، شان و کای گرین در مسابقات حضور ندارند، همین موضوع راه امید را برای دکستر، رونی وینکلار ، بیگ رمی ، بونک و برندون باز میکند، هرچند که اگر هادی چوپان امکان ورود به این مسابقات را پیدا کند شاید شاهد حضور او در ۱۰ نفر برتر جهان باشیم.

 

 

 

مسترالمپیا ۲۰۱۸

خلاصه ▼
عنوان
از مستر المپیا ۲۰۱۹ چه خبر؟
توصیف
مثل هر سال مستر المپیا ۲۰۱۹ از ۲۱ تا ۲۴ شهریور در لاس و گاس، نوادا برگزار خواهد شد، با اسپارتا اسپرت برای مطالعه این مقاله همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397