2402 بازدید

تمرینات دوره ای با شدت بالا بدون نیاز به وزنه ( تکنیک ۱ – ۱۰ )

زیر-شکم

امروز قصد دارین به شما برنامه دوره ای را معرفی کنیم که به راحتی میتوانید حتی در منزل هم اجرا کرده و نتایج متفاوتی را مشاهده کنید .

4/10 - (3 امتیاز)

هرچقدر که زمان داشتید!

این برنامه در حقیقت یک بخش جانبی برای تمرین اصلی شما میتواند باشد! به این صورت که بعد از اجرای تمرین اصلی به جای رفتن به سراغ تردمیل میتوانید این برنامه را جایگزین کرده و در تمرینات هوازی خود تفاوت ایجاد کرده تا از حالت خشک و خسته کننده خارج شود.

از طرف دیگر این برنامه را به راحتی میتوانید در منزل اجرا کنید، چرا که بدون نیاز به وزنه است و مدت زمان زیادی برای اجرای آن نیاز نخواهد بود.

برای آشنایی با تکنیک ۱-۱۰ با اسپارتا اسپرت همراه باشید.

 

ویدیو آموزشی

 

برنامه تمرین

 

نام حرکت تعداد دوره تعداد تکرار ها
بارفیکس

+

شنو

+

زیرشکم خلبانی

+

حرکت ترکیبی

(توضیح در ادامه)

۱۰ ۱ به سمت ۱۰

 

حرکت ترکیبی

برای اجرای حرکت ترکیبی ، ابتدا حرکت شنو انجام داده و سپس پرش درجا اجرا کنید ، ترکیب اجرای این دو حرکت پشت سر هم با نام BURPEE در تمرینات قرار داده میشود. با مشاهده ویدیو آموزشی به راحتی با نحوه اجرای این حرکت آشنا خواهید شد .

 

تکنیک ۱ – ۱۰

این تکنیک به صورت دوره ای است . به این معنی که شما در هر ست تمام حرکات را پشت سر هم و بدون استراحت اجرا کرده و سپس ۳۰ ثانیه استراحت خواهید کرد .

تفاوت این برنامه با برنامه های دوره ای دیگر در این است که شما ۱۰ ست تمرین خواهید داشت و در ست اول برای دوره اول تمام حرکات را با یک تکرار اجرا خواهید کرد سپس ۳۰ ثانیه استراحت و در ست دوم تمام حرکات را با دو تکرار اجرا میکنید . همین روند را تکرار میکنید تا جایی که در ست ۱۰ برای هر حرکت ۱۰ تکرار انجام خواهید داد.

این تکنیک انعطاف پذیر است و شما میتوانید آن را در انتهای تمرینات خود برای افزایش چربی سوزی به جای دویدن بر روی تردمیل انتخاب کنید . شما میتوانید این تکنیک را به صورت ۱- ۳ ، ۱ – ۵ و یا ۱- ۷ هم اجرا کنید.

به این صورت که در حالت اجرای ۱- ۳ شما در سه دوره تمرین را تکرار کرده و از یک تکرار شروع کرده و با ۳ تکرار این تمرین را خاتمه میدهید .

 

 

حجم بیشتر با حمله یه عضلات بازو

خلاصه ▼
عنوان
تمرین با شدت بالا بدون نیاز به وزنه ( تکنیک 1 - 10 )
توصیف
امروز قصد دارین به شما برنامه ای دوره را معرفی کنیم که به راحتی میتوانید حتی در منزل هم اجرا کرده و نتایج متفاوتی را مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397