1599 بازدید

برنامه ای کوتاه و موثر برای عضلات پشت و زیربغل

زیربغل-دست-باز-سیم-کش

وقت آن فرا رسیده است که عضلات زیربغل خود را به چالش تمرینی بکشید . برای آشنایی با این برنامه با اسپارتا اسپرت همراه باشید .

4/10 - (4 امتیاز)

نیم برنامه زیر بغل

نیم برنامه ؟ برنامه ای که در ادامه به شما معرفی میشود. میتواند در یک روز تمرینی دوعضله استفاده شود. اگر زمان زیادی برای صرف در باشگاه ندارید میتوانید این برنامه زیبذ بغل  را به عنوان یک برنامه تک عضله کوتاه اما موثر استفاده کتید .

 

زیربغل دست باز سیم کش

هر تکرار را به طور کامل و تمکزی اجرا کنید ،در هر بخش حرکت تلاش کنید بیشترین ماهیچه را درگیر کنید . در زمان پایین آوردن میله ۳۰ درجه خودتان را به سمت عقب بدهید و هنگام بالا بردن وزنه خودتان را به سمت جلو بدهید تا سر بین دستها قرار بگیرد . در پایین ترین نقطه لحظه ای مکث کنید و عضلات را منقبض تر کنید .

اگر احساس میکنید که برای پایین کشیدن وزنه مجبور میشوید که خودتان را بیشتر از ۳۰ درجه به عقب بدهید . به این معنی است که از وزنه سنگینی استفاده میکنید بهتر است وزنه را سبک کرده و فرم صحیح حرکت را حفظ کنید .

زیربغل-دست-باز-سیمکش

 

برنامه تمرین

برنامه-زیر-بغل

 

نام حرکت تعداد ست ها تعداد تکرار ها
زیر بغل سیم کش دست باز ۴ ۱۰
زیر بغل سیم کش طناب ۴ ۱۰
زیربغل قایقی ۴ ۱۰

 

زیربغل سیم کش طناب یا میله صاف

برای مشاهده آموزش از لینک زیر استفاده کنید .

نکته کلیدی در این حرکت هم مانند حرکت قبل تمرکز و اجرای آهسته حرکت است . از انداخته شانه ها به سمت جلو خودداری کنید .

در زمان اجرای اجرای حرکت شانه های خود را به عقب دهید و تلاش کنید تمام حرکت را با زیربغل ( لت ها ) خود اجرا کنید . اگر در زمان اجرای حرکت مجبور به استفاده از سرشانه شدید به طور نا خود آگاه به این معنی است که وزنه انتخابی شما سنگین است و بهتر است از وزنه سبک تر استفاده کنید .

آموزش حرکت زیربغل پلاور سیم کش طناب

 

زیربغل قایقی

در این حرکت هم سرشانه های خود را به عقب داده و ثابت نگه داشته و تلاش کنید با بخش مرکزی پشت وزنه را به سمت خود بکشید، در زمان عقب کشیدن وزنه هوای درون شش ها را تخلیه کنید .

زیر-بغل-قایقی

 

 

هورمون استروژن مانع لاغری

خلاصه ▼
عنوان
برنامه ای کوتاه و موثر برای عضلات پشت و زیربغل
توصیف
وقت آن فرا رسیده است که عضلات زیربغل خود را به چالش تمرینی بکشید . برای آشنایی با این برنامه با اسپارتا اسپرت همراه باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397